Tuesday, February 8, 2011

ea...GENG CYBER!!!

assalamualaikum..

wah...mmg lame da x update blog ni..kesian da banyak habuk:) so ade mase ptg ni cm rindu plak kat blog meow ni..heh..kbtulan xde klas ptg ni,sbb klas pg td jek...walhal byk keje len yg aku kne wat...hoho...kjap lg sy wat ye...:D

okeh..td aku bce balik conference2 lame mse ngan geng cyber dulu...wah..rindu bangat sama korg..korg mmg kawan terbaik la...tp kte dpt jumpe skjap je kan...bru bape bulan kte wat geng ni,korg sume da bz da...huhu...really miss u guys..

kdg2 klu aku x msg korg,bukan bermaksud aku x ingt kat korg...x prnah kot dlm sehari aku lupe kat korg...kdg2 ape je bende yg aku wat,msti teringt kat korg..tp aku xnk la kacau korg..ne taw korg bz ke...huhu

tiap ari aku on9,tp korg x muncul2 jgk pun...rindu nk tgk nme korg terpampang on9 kat ym tu...jenuh gak aku tggu...wiken xde..weekdays apatah lg...yela,aku phm bkn sng korg nk on9..huhu...tp klu on9 tu tlgla appear on9..jgnla invisible...haisy...suke stalker org taw...

papepun mmg aku rindu tahap gaban la kat korg ni..nnt bln 5 aku cti,jom wat gathering...jgn ckp sume bz...aku cti 4 bulan ni...tp 2 bln yg prtame tu klu nk ajak kuar,time wiken je ea..sbb aku de latihan ladang...tgk la klu xde keje,bleyh la cabut...haha...xdela..okehla..byk bebel da...nnt aku sambung lg..ha2..rindu korang la :-* muahh...(utk yg pmpuan jek!!)haha...